ההישגים והיעדים: סקירה מיוחדת על מצב הלחימה בעזה

    קובי פינקלר No Comments on ההישגים והיעדים: סקירה מיוחדת על מצב הלחימה בעזה

    חרבות ברזל היום ה-26: סקירה מיוחדת עם פיקוד הדרום: מאז התמרון הקרקעי נורו לעבר הכוחות מאות טילי נ"ט. אלפי מחבלים נהרגו ברוח לחימה עוצמתית ומעל ל10,000 מטרות הושמדו. וגם, על הקצין שהמשיך להילחם אף בעיצומם של ימי השבעה על אימו שנרצחה במתקפת הפתע

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשברקע התמרון הקרקעי ההולך ותופס עצמה ותאוצה, מתחילים בפיקוד הדרום לסכם את השלב הראשון של הלחימה ומדברים על כך שמאמץ ההגנה מאותגר מאד. מידי יום ומידי לילה יש פעילות לאורך הגדר ובתוך השטח הפלסטינאי הן כדי לעצור חוליות, הן כדי להביא מידע והן כדי להביא את משימת המלחמה לידי ביטוי.

    בפיקוד יודעים לומר כי פעולתם ההירואית של הלוחמים בשעות הראשונות של הלחימה הצילה אלפי אזרחים 'תוכנית הכיבוש של החמאס היתה רחבה ופעולת הכוחות הביאה לחיסולם של 1000 מחבלים ולשבייתם של עוד 200 כבר ביום הראשון, שמהם הופק חומר מודיעיני רב'.

    צריך להבין. הכוחות האדירים שפועלים עכשיו ברצועת עזה מתקדמים בצורה איטית ומדודה. כל יום מחוסלים שם עשרות רבות של מחבלים מעל ומתחת לפני הקרקע. יעדי המשימה הן נכונים בהירים ובעיקר ריאליים. לא תהיה כאן רק תמונת ניצחון אלא הרס ארגון החמאס מבחינה צבאית ושלטונית.

    כבר עתה ביום ה- 26 ללחימה ניתן לראות בשטח את הפגיעה הקשה בשרשרת הפיקוד של חמאס עם אלפי מחבלים הרוגים, 11000 מטרות שהושמדו, תקיפת מנהרות ופירים בהיקף עצום כולל המנהרות בציר פילדלפי.

    play-sharp-fill

    תיעוד מפעילות כוחות אוגדה 162 ברצועת עזה

     

    בפיקוד יודעים לספר על לחימה קשה עם נפגעים וזאת לצד רוח לחימה אדירה. כך למשל כאשר סגנו של אלוף הפיקוד יוסי בכר שאמו נרצחה בפשיטת חמאס ישב עליה שבעה רבע שעה, אמר קדיש מיהר לשדה הקרב ואפילו הרג במו ידיו מספר מחבלים.

    שתוף הפעולה בין המטכ"ל, חיל האויר ופיקוד הדרום מעולה.לא עוד הימים שבהם היו חילוקי דעות. כולם הפעם ממוקדי מטרה להרוס את החמאס. זאת הם עושים בקצב אש גבוהה מאד, עם מפקדים שנמצאים בקו האש הראשון ותוך כדי העברת מרכזי הכובד לשטח עזה ובעיקר לליבה לעזה ובנותיה.

    'אתם דור הניצחון' אמר אתמול בקשר אלוף הפיקוד ירון פינקלמן וכשאתה רואה אותם בשטח אתם מבין כמה עצמה יש להם.



    0 תגובות